A 1 Management
- 16 contracte de munca pentru managementul proiectului si 17 pentru lectori
A2 CAMPANIILOR DE INFORMARE SI PROMOVARE ECONOMIA SOCIALA
2.1. PREGATIREA STRATEGIEI, A CAMPANIEI SI A MATERIALELOR SUPORT NECESARE
- 3000 de pliante cu elemente de identificare ale finantatorului, programului, titlul, obiective, grup tinta, rezultate;
- Material prezentare campanie – suportul pe baza caruia se desfasoara evenimentele
2.2. ORGANIZAREA A 5 CAMPANII DE INFORMARE SI PROMOVARE
- 150 de participanti la campanie informati
A.3 PROGRAME DE FORMARE PROFESIONALA
3.1 .ELABORAREA PROGRAMULUI DE PREGĂTIRE ŞI A MATERIALULUI SUPORT PENTRU ÎNVĂŢARE
- 10 tipuri de suporturi de curs multiplicate in 290 de exemplare (8 suporturi pentru meseriile de nivel 1+ 1 suport pentru antreprenoriat+ 1 suport pentru tehnici in negociere);
- 10 tipuri de cursuri posibil de accesat
3.2. AUTORIZAREA BENEFICIARULUI SI PARTENERILOR CA FURNIZOR DE FORMARE PROFESIONALA - 10 certificari CNFPA
- Curs mediator social
- Curs legator manual
- Curs lucratori in conservarea fructelor si legumelor
- Curs agent de curatenie
- Curs inspector SSM, PSI si Res Umane
- Curs lucrator finisor in structuri pentru constructii
- Curs macelar
- Curs instructor fitness
- Curs Antreprenor social, precum si
- Cursul de specializare de tehnici de comunicare cu grupurile vulnerabile
3.3 IDENTIFICAREA ŞI RECRUTAREA GRUPULUI ŢINTĂ, FURNIZAREA SERVICIILOR DE CONSILIERE ŞI SPRIJIN:
- baza de date cu datele potentialului grup tinta
- 290 de dosare ale cursantilor: fise de inregistrare in grupul tinta, cerere de inscriere si documente suport pentru:
- 160 de participanti apartinand grupului tinta care vor participa la programele de formare profesionala de nivel 1 in care ne vom acreditam;
- 30 de femei aflate in situatii de risc in scopul instruirii in antreprenoriat social şi dezvoltarea structurilor economiei sociale, vizânduse sprijinirea femeilor beneficiare în vederea înfiinţării unui tip de întreprindere socială şi/sau ocupării în cadrul acesteia
- 100 de lucratori sociali, asistenti personali, asistenti maternali, personal din institutii rezidentiale, manageri ai structurilor economiei sociale care vor participa la cursul de dezvoltarea abilităţilor de comunicare cu grupurile vulnerabile
- 290 de persoane consiliate
- 290 de fise de consiliere personala
3.4 FORMAREA A 160 DE PERSOANE APARTINAND GRUPULUI TINTA IN MESERII DE NIVEL 1, a celor 30 DE FEMEI IN ANTREPRENORIAT si 100 DE LUCRATORI SOCIALI SI MANAGERI AI EC.SOC. IN TEHNICI DE COMUNICARE :
- 290 participanti la cursurile de formare derulate prin proiect;
- 262 de absolventi cu certificare CNFPA;
- 2448 de ore de formare;
- 290 de subventii *500 lei
- 30 de premii * 500 lei
3.5 ACTIUNEA “PATRULA DE CURATENIE”
- 190 participanti la actiuni responsabilizati in protejarea mediului;
- 10 locuri igienizate;
3.6 CAMPANII DE INFORMARE SI CONSTIENTIZARE a egalitatii de sansa, a accesului la servicii sociale, de sanatate si educatie
- 290 de participanti la campanii;
- 300 de brosuri „Traieste sanatos”
- 300 de brosuri „Sa protejam mediul”
A.4 ÎNFIINŢAREA ŞI DEZVOLTAREA A 11 ÎNTREPRINDERI SOCIALE.
4.1 CONSTITUIREA A 11 SES
- 11 SES uri infiintate
- Contracte de munca, fise de post, fise de protectia muncii pentru 70 de locuri de munca create si mentinute, din care 40 pentru persoane apartinand grupurilor vulnerabile
- 11 planuri de afaceri
- 11 bugete
- Achizitii pentru utilarea SESurilor
- Avize si taxe de functionare
A.5 PROMOVAREA PROIECTULUI
5.1 PROIECTAREA, IMPLEMENTAREA, MONITORIZAREA ACTIVITĂŢILOR DE PUBLICITATE ŞI DISEMINAREA REZULTATELOR ŞI A BUNELOR PRACTICI ÎN CADRUL PROIECTULUI
- 1 grafic de implementarea a publicitatii
5.2 CONFERINŢE DE DESCHIDEREA PROIECTULUI+ CONFERINTA DE PRESA
- 2 conferinte+ liste de prezenta+materiale de prezentare +catering
- 1 comunicate de presa
5.3 PRODUCEREA ŞI DISEMINAREA MATERIALULUI INFORMATIV CU PRIVIRE LA SERVICIILE FURNIZATE DE CĂTRE SESuri
- 3000 Pliante promotionale +10 banere+16 rollupuri
5.4 SITE
- 1 site creat si actualizat+ linkuri catre parteneri
- actualizare website-uri parteneri
5.5 EXPOZITIE
- 1 spatiu inchiriat
- Prezentarea produselor si retelei de SESuri
5.6 3 ATELIERE DE LUCRU SI 3 SCHIMBURI DE EXPERIENŢĂ
- 1 spatiu inchiriat
- 3 ateliere de lucru
- invitati clienti+liste de prezenta
- 3 schimburi de experienta
5.7 CONFERINŢE DE INCHIDERE DE PROIECT+ CONFERINTA DE PRESA
- 2 conferinte
- 1 comunicat de presa
________________________
Finantat prin Proiectul "Perspectiva Globala, Actiune Locala - Economie sociala", Contract POSDRU/173/6.1/S/148976 -es.pgal.eu .
Finantat prin Proiectul "Perspectiva Globala, Actiune Locala - Economie sociala", Contract POSDRU/173/6.1/S/148976 -es.pgal.eu .
Conţinutul acestui material nu reprezintă in mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României. Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm sa vizitaţi www.fonduri-ue.ro .