Rezultate anticipate

A 1 Management

  • 16 contracte de munca pentru managementul proiectului si 17 pentru lectori

A2 CAMPANIILOR DE INFORMARE SI PROMOVARE ECONOMIA SOCIALA

2.1. PREGATIREA STRATEGIEI, A CAMPANIEI SI A MATERIALELOR SUPORT NECESARE

  • 3000 de pliante cu elemente de identificare ale finantatorului, programului, titlul, obiective, grup tinta, rezultate;
  • Material prezentare campanie – suportul pe baza caruia se desfasoara evenimentele

2.2. ORGANIZAREA A 5 CAMPANII DE INFORMARE SI PROMOVARE

  • 150 de participanti la campanie informati

A.3 PROGRAME DE FORMARE PROFESIONALA

3.1 .ELABORAREA PROGRAMULUI DE PREGĂTIRE ŞI A MATERIALULUI SUPORT PENTRU ÎNVĂŢARE

  • 10 tipuri de suporturi de curs multiplicate in 290 de exemplare (8 suporturi pentru meseriile de nivel 1+ 1 suport pentru antreprenoriat+ 1 suport pentru tehnici in negociere);
  • 10 tipuri de cursuri posibil de accesat

3.2. AUTORIZAREA BENEFICIARULUI SI PARTENERILOR CA FURNIZOR DE FORMARE PROFESIONALA - 10 certificari CNFPA

  • Curs mediator social
  • Curs legator manual
  • Curs lucratori in conservarea fructelor si legumelor
  • Curs agent de curatenie
  • Curs inspector SSM, PSI si Res Umane
  • Curs lucrator finisor in structuri pentru constructii
  • Curs macelar
  • Curs instructor fitness
  • Curs Antreprenor social, precum si
  • Cursul de specializare de tehnici de comunicare cu grupurile vulnerabile

3.3 IDENTIFICAREA ŞI RECRUTAREA GRUPULUI ŢINTĂ, FURNIZAREA SERVICIILOR DE CONSILIERE ŞI SPRIJIN:

  • baza de date cu datele potentialului grup tinta
  • 290 de dosare ale cursantilor: fise de inregistrare in grupul tinta, cerere de inscriere si documente suport pentru:
    • 160 de participanti apartinand grupului tinta care vor participa la programele de formare profesionala de nivel 1 in care ne vom acreditam;
    • 30 de femei aflate in situatii de risc in scopul instruirii in antreprenoriat social şi dezvoltarea structurilor economiei sociale, vizându­se sprijinirea femeilor beneficiare în vederea înfiinţării unui tip de întreprindere socială şi/sau ocupării în cadrul acesteia
    • 100 de lucratori sociali, asistenti personali, asistenti maternali, personal din institutii rezidentiale, manageri ai structurilor economiei sociale care vor participa la cursul de dezvoltarea abilităţilor de comunicare cu grupurile vulnerabile
    • 290 de persoane consiliate
    • 290 de fise de consiliere personala

3.4 FORMAREA A 160 DE PERSOANE APARTINAND GRUPULUI TINTA IN MESERII DE NIVEL 1, a celor 30 DE FEMEI IN ANTREPRENORIAT si 100 DE LUCRATORI SOCIALI SI MANAGERI AI EC.SOC. IN TEHNICI DE COMUNICARE :

  • 290 participanti la cursurile de formare derulate prin proiect;
  • 262 de absolventi cu certificare CNFPA;
  • 2448 de ore de formare;
  • 290 de subventii *500 lei
  • 30 de premii * 500 lei

3.5 ACTIUNEA “PATRULA DE CURATENIE”

  • 190 participanti la actiuni responsabilizati in protejarea mediului;
  • 10 locuri igienizate;

3.6 CAMPANII DE INFORMARE SI CONSTIENTIZARE a egalitatii de sansa, a accesului la servicii sociale, de sanatate si educatie

  • 290 de participanti la campanii;
  • 300 de brosuri „Traieste sanatos”
  • 300 de brosuri „Sa protejam mediul”

A.4 ÎNFIINŢAREA ŞI DEZVOLTAREA A 11 ÎNTREPRINDERI SOCIALE.

4.1 CONSTITUIREA A 11 SES

  • 11 SES­ uri infiintate
  • Contracte de munca, fise de post, fise de protectia muncii pentru 70 de locuri de munca create si mentinute, din care 40 pentru persoane apartinand grupurilor vulnerabile
  • 11 planuri de afaceri
  • 11 bugete
  • Achizitii pentru utilarea SES­urilor
  • Avize si taxe de functionare

A.5 PROMOVAREA PROIECTULUI

5.1 PROIECTAREA, IMPLEMENTAREA, MONITORIZAREA ACTIVITĂŢILOR DE PUBLICITATE ŞI DISEMINAREA REZULTATELOR ŞI A BUNELOR PRACTICI ÎN CADRUL PROIECTULUI

  • 1 grafic de implementarea a publicitatii

5.2 CONFERINŢE DE DESCHIDEREA PROIECTULUI+ CONFERINTA DE PRESA

  • 2 conferinte+ liste de prezenta+materiale de prezentare +catering
  • 1 comunicate de presa

5.3 PRODUCEREA ŞI DISEMINAREA MATERIALULUI INFORMATIV CU PRIVIRE LA SERVICIILE FURNIZATE DE CĂTRE SES­uri

  • 3000 Pliante promotionale +10 banere+16 roll­up­uri

5.4 SITE

  • 1 site creat si actualizat+ linkuri catre parteneri
  • actualizare website-uri parteneri

5.5 EXPOZITIE

  • 1 spatiu inchiriat
  • Prezentarea produselor si retelei de SES­uri

5.6 3 ATELIERE DE LUCRU SI 3 SCHIMBURI DE EXPERIENŢĂ

  • 1 spatiu inchiriat
  • 3 ateliere de lucru
  • invitati clienti+liste de prezenta
  • 3 schimburi de experienta

5.7 CONFERINŢE DE INCHIDERE DE PROIECT+ CONFERINTA DE PRESA

  • 2 conferinte
  • 1 comunicat de presa

________________________
Finantat prin Proiectul "Perspectiva Globala, Actiune Locala - Economie sociala", Contract POSDRU/173/6.1/S/148976 -es.pgal.eu .
Conţinutul acestui material nu reprezintă in mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României. Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm sa vizitaţi www.fonduri-ue.ro .